Service Post Venta

Mocht u na ontvangst van de goederen tegen een probleem aanlopen dan horen wij dat graag want het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Mocht u een klacht hebben over de staat van de geleverde goederen,dan zullen wij uw klacht niet kunnen behandelen zonder representatief fotomateriaal te hebben ontvangen.

U kunt uw bevindingen mailen naar:

info@tegelstee.nl

Onze medewerkers van de afdeling after-sale service zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.           
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voorraad & Levering Voorraad & Levering
Voorraad & Levering Voorraad & Levering
Algemene vragen Algemene vragen
Algemene vragen Algemene vragen