Service Post Venta

Mocht u na ontvangst van de goederen tegen een probleem aanlopen dan horen wij dat graag, want het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u uiteraard graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Mocht u een klacht hebben over de staat van de geleverde goederen, of heeft u de indruk dat de levering schade heeft opgelopen, vragen wij u dringend om representatief  fotomateriaal te verzamelen en een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de omstandigheden te geven, want anders zullen wij uw klacht niet doelgericht kunnen behandelen.

U kunt uw bevindingen mailen naar:

info@tegelstee.nl

Onze medewerkers van de afdeling after-sale service zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.           
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .)
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voorraad & Levering Voorraad & Levering
Voorraad & Levering Voorraad & Levering
Algemene vragen Algemene vragen
Algemene vragen Algemene vragen